Stavební inženýring


Teprve získáním rozhodnutí stavebního úřadu včetně nabytí jeho právní moci naše práce obvykle končí. Nespokojte se pouze s podáním na stavební úřad!
JAK TO FUNGUJE
Rozsah je obvykle určen daným stupněm projektové dokumentace. Zjednodušený popis naší činnosti:
První fáze
- Převzetí a seznámení se včetně kontroly projektové dokumentace;
- Zajištění podkladů z katastru nemovitostí (např. sousedi a majetkové poměry, atp.);
- Konzultace na stavebním úřadě;
- Zpracování plánu a rozsahu požadovaných stanovisek a rozhodnutí;
- Příprava a odeslání žádostí o stanoviska a rozhodnutí dotčených orgánů státní správy a dalších účastníků řízení;
- Zajištění podkladů k existenci inženýrských sítí.
Druhá fáze
- Průběžná komunikace s projektantem;
- Průběžná komunikace s dotčenými stranami;
- Doplňování vznesených požadavků dotčených orgánů,
- Zajištění zapracování podmínek a požadavků vznesených dotčenými stranami do projektové dokumentace;
- Kompletace originálů stanovisek a rozhodnutích;
- Kontrola zapracování podmínek do projektové dokumentace.
Třetí fáze
- Zpracování žádosti o povolení k výstavbě – dle požadovaného rozsahu (územní souhlas a ohlášení, územní rozhodnutí a stavební povolení);
- Kompletace žádosti s PD a stanovisky;
- Podání žádosti na stavební úřad;
- Průběžná komunikace se stavebním úřadem, případné doplňování dodatečných požadavků,
- Účast na místním šetření;
- Vydání stavebního povolení v právní moci.